Het bestuur

Lucien Verhoef

Lucien Verhoef

Voorzitter

Lucien Verhoef… eerst bekend als optochtdeelnemer, daarna als Prins Lucius d’n aller Irste. Lucien is vanaf juni 2017 voorzitter van de stichting Kielegat leidt de vergaderingen en bewaakt de samenhang tussen de diverse commissies. In zijn vrije tijd speelt hij trompet bij toporkest Auwmenore.


voorzitter@kielegat.nl
06-46241455

Wim Geppaart

Wim Geppaart

Penningmeester

Wim beheert de begrotingen en let er op dat we verstandig omgaan met geld. Hij is verantwoordelijk voor het financieel jaarverslag.


penningmeester@kielegat.nl

Jasper Mol

Jasper Mol

Secretaris

Jasper is secretaris van de stichting Kielegat. Daarvoor zat hij in de Raad van 11.


secretaris@kielegat.nl
06-17452941

Ruud van de Reijt

Ruud van de Reijt

Sjef Inkomende Geldstromen (Vice Voorzitter)

Carnavalsbeest Ruud is Sjef Inkomende Geldstromen en vice-voorzitter van het bestuur van de stichting Kielegat. Hij zit, naast vele andere carnavalszaken, ook in de organisatie van het Klokkenberg Kielegats Konzert.

Jac van Gorkum

Jac van Gorkum

Sjef Evenementen

Jac is verantwoordelijk voor de Kielegatse Kick-off, het Blèèrfêêst, de Oeledienst, de aftrap carnaval, de Intocht Prins, het Muziekfeest op zaterdagmiddag, Het Kielegats muziekfeest zondag, Hossen op de Markt, het Groot verbroederingsfeest, de Brunch met de Prins, het Muziekfeest op dinsdagmiddag, het afscheid van carnaval op dinsdagavond, het Guldenbal en de Vrienden van de Prins.


feesten@kielegat.nl
06-22511271

Marcel de Visser

Marcel de Visser

Sjef Evenementen

Marcel is verantwoordelijk voor de kennismakingsdag voor vrijwilligers van de stichting Kielegat, de Nieuwjaarsreceptie, de Kielegatse Kwis en Veiling, de Carnavaleske wandeling, de Opening van de Prinsenbar, de Grôtste Mââuwert, het Kielegats carnavalsconcert, de Aftrap bij de Rabobank, de Relatiemiddag, de Reclame optocht en het Proosten met de Prins op carnavalszondag


feesten@kielegat.nl
06-50511806

Pascal de Ridder

Pascal de Ridder

Sjef Evenementen

Pascal is verantwoordelijk voor de inschrijving optochten, het bezoek aan de wagenbouwers, de Bonte Brakkenmiddag,  de Lintjesregen, het Scholierenbal, de Brakkensliert, het Brakkenbal, de Grote optocht, het Optochtbal, het Brakkencarnaval op de Grote Markt, de Grôtste versierder, de Presentatie van de Kontklopper, het Scholenproject, het Studentenbal en het Scholenbezoek op vrijdag voor carnaval.


feesten@kielegat.nl
06-30557623

Jeroen de Lange

Jeroen de Lange

Sjef Facilitaire zaken

Verzorgt versieringen voor festiviteiten, is verantwoordelijk voor het onderhoud van de Prinsenwagen en voor de opbouw van het podium op de Grote Markt.


technischezaken@kielegat.nl
06-53866891

Jeroen Jagas

Jeroen Jagas

Sjef Protocol

Jeroen is Sjef protocol en is de bewaker van de tradities in ’t Kielegat. Hij is verantwoordelijk voor de Prins, de Pages en het Gevolg.


protocol@kielegat.nl
06-15071682

Anouk Bakkers-de Smet

Anouk Bakkers-de Smet

Sjef Pers en Publiciteit

Stuurt Pers & Promotie aan. Altijd druk met deze website, de Nieuwsbrief, Social Media, de Kielegat App, De Kontklopper en  bewaakt de huisstijl van de stichting Kielegat. P&P onderhoudt ook de contacten met de pers en zorgt voor de promotie van het Bredase carnaval.


pers@kielegat.nl
06 48 267 454

Stoffel Geerards

Stoffel Geerards

Sjef Groei & Bloei

Stoffel is verantwoordelijk voor de groei en bloei van de vrijwilligers van de stichting Kielegat.


groeienbloei@kielegat.nl

Pim van Bel

Pim van Bel

Sjef Creatieve Denk-Tank

Pim is de Sjef van de creatieve denk-tank van de stichting Kielegat. Samen met zijn commissieleden voegt hij nieuwe creatieve ideeën toe aan het Bredase carnaval.


cdt@kielegat.nl

Patrick Mertens

Patrick Mertens

Secretaris van de Prins

Patrick is de Secretaris van de Prins. Hij beheert de agenda van de Prins van ut Kielegat en zorgt dat het programma steeds vlekkeloos verloopt.


secretarisprins@kielegat.nl

Meriam van den Ende

Meriam van den Ende

Notuliste

Rutger Westenburg

Rutger Westenburg

Sjef Sponsoring & Verkoop

Rutger onderhoud het contact met bestaande en nieuwe sponsors van het Kielegat. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de commissie Verkoop.

sponsoring@kielegat.nl
06-10945094

Jorrin Schouten

Jorrin Schouten

Sjef Veiligheid

Jorrin is de adviseur als het gaat om een veilige carnaval in het Kielegat. Hij gaat over de vergunningen en heeft hij contact met oa. de gemeente, politie en brandweer.


veiligheid@kielegat.nl
06-48109447

Scoor jou item in onze Kieleshop

Ut Grôôt Kielegats Diktee 

Ut Grôôt Kielegats Diktee 

Het echte “Bredaos” hoor je (met carnaval) in het Kielegat overal en zijn we ook trots op. Het is niet voor niets dat we er jaren les in hebben gehad door de paoters en er zelfs een Kielegats Taole Instituut (KTI) bestaat. Maar hoe goed ben jij er eigenlijk in? En als...

Kontklopper vanaf zondag verkrijgbaar via de webshop

Kontklopper vanaf zondag verkrijgbaar via de webshop

Traditiegetrouw brengen we kort voor carnaval de Kontklopper uit. Liefhebbers kunnen deze gezellige carnavalskrant dit jaar voor een symbolisch bedrag van €2,22 kopen in onze webshop. De voorverkoop start zondag 24 januari. De krant zal in een beperkte oplage...

Wie heeft het recept voor Ut Letste Avondmaol!

Wie heeft het recept voor Ut Letste Avondmaol!

Op dinsdagavond 16 februari sluiten we carnaval af met een live uitzending op Sanseveria TV. Tijdens Ut Letste Avondmaol hebben we een TV-kok uitgenodigd, die samen met heel het Kielegat een maaltijd gaat bereiden. Heb jij een ultiem hoofdgerecht dat we met...

Onze sponsoren

polonaise footer02

© Stichting Kielegat 2021

Privacyverklaring

Onze sponsoren

Gemeente Breda

Landgoed de Klokkenberg

Rabobank Breda

polonaise footer02

© Stichting Kielegat 2021

Privacyverklaring